zaterdag 15 mei 2010

Klosjes


Ik heb me deze week weer flink uitgeleefd met de klosjes (voor mijn doen dan)
Verder is er niet zo heel veel bijzonders uit mijn handen gekomen. Wel ben ik begonnen met een nieuw gehaakt kussen voor DD. In haar kleuren natuurlijk, maar daarover een andere keer meer.
Verder heb ik op heel veel blogs hele mooie bloemen gezien van hexagonnen, dat ziet er ook erg verslavend uit hihi, maar dat misschien voor een andere keer. Voorlopig heb ik nog ufo's genoeg. En binnenkort mag ik me weer gaan voorbereiden voor een beurs in Apeldoorn bij 't Loo.
Iedereen nog een heel fijn weekend.

4 opmerkingen:

  1. Zo jij hebt je zeker uitgeleeft, dat is een mooi stapeltje klossen! Zo te lezen vermaak jij je wel. Erg he die hexagon bloemen zal ik je er binnenkort eens kennis mee laten maken? (Echt een leuk werkje voor achter de kraam opt LOO, lol)
    fijn weekend, tot klos Else

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je er aan begint aan die bloemen dan kom je er niet meer van af, hoor. Het is zo leuk om te doen. En weer 12 klosjes erbij.
    Fijn weekend,
    Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wt een schatten van klosjes!! Jaja Else heeft helemaal gelijk vrees ik hihi! Je kunt de blommen zo oppakken en weer neerleggen en voor je het weet is er weer 1 af!! Plezier met de voorbereidingen! Groeten, Daniƫlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Barbara,


    Wat leuk dat je eerste quilt een klosjesquilt is. Het lukt je goed zo te zien..
    Ik maak sinds kort ook klosjes en heb er nu 51, hoezo000000 verslavend ;-)
    Tja en toen zag ik de bloemetjes ...

    Ik ga je blog volgen, eens kijken hoelang het duurt voordat bij jou de bloemetjes worden buitengezet :-)
    Een fijne zondag!
    Tineke Lelieveld

    BeantwoordenVerwijderen