donderdag 6 mei 2010

Beertje en speldenkussentje


Van de week heb ik dit beertje afgemaakt. Het is bijna hetzelfde patroon van Joenit, maar dan geen staart en berenoren. De muts en het rokje heb ik in de koffie gedaan, want die vond ik toch nét iets te "schoon". Maar dat heb ik niet gedaan bij het hemdje.

En dan nog dit kleine speldenkussentje. Ik heb veel kleine bakjes met ufo's. En dan vind het het fijn om er ook een speldenkussentje in te hebben.
Ik heb er een gehaakt bloemetje op vastgemaakt.

Iedereen veel plezier vandaag, met wat jullie ook gaan doen!
Groetjes, Barbara

2 opmerkingen:

  1. Wat een lieverdjes alletwee hihi! mooie avond, groeten, Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben FLIEFT! wat een schatje. Het speldenkussen is ook LEUKKKKKKKKKK. welterusten, groetjes ook van Saskia we hebben gebeerd (lol) Liefs Else

    BeantwoordenVerwijderen