zaterdag 22 mei 2010

Klosjes en schooluitje


Van de week met de klas van DD naar paleis 't Loo geweest. Tjonge wat is het daar prachtig. Ik woon er vlak bij, maar gek genoeg was ik er nooit eerder geweest, dus toen de klas van DD vervoer en begeleiding nodig had, heb ik me direkt aangemeld.
We mochten in de tuinen wandelen, in het doolhof spelen, hebben 't kleine Loo gezien, waar koningin Beatrix, princes Maxima, prins Willem Alexander en de kleine princesjes regelmatig verblijven.
Helaas heb ik nog niet kunnen zien waar we de beurs hebben 3 en 4 juli, want dat is bij de paardenstallen en de inspanruimte.
We hebben ontzettend veel gelopen, en wat een prachtig weer hadden we. We konden heerlijk ons broodje op het gras opeten. En de kinderen waren aan het eind van de dag ook helemaal op. En na al die indrukken, de kids weer op school afgeleverd. En zelf even heerlijk onderuit in de tuin, nagenieten van een heerlijk dagje.

Veel is niet terrecht gekomen van freubelen, maar toch nog deze twee klosjes geproduceerd. Eens kijken of er nog meer klosjes gemaakt zijn in blogland.
Fijn weekend!! Groetjes Barbara

2 opmerkingen:

  1. Ja, mooi is het daar he, jaren geleden geweest maar kan het nog zo voor de geest halen!! Wat een schatten van Mumm klossen heb je weer gemaakt! Mooi weekend verder, groeten, Daniƫlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben er nog nooit geweest maar aan de foto's te zien is het daar prachtig. Mooie klosjes.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen