zaterdag 8 mei 2010

Klosjes!!


Geen idee wat me bezielde deze week, maar ik heb zowaar een boel klosjes gemaakt.
Dat komt vast door het mooie weer (lol)
Binnenkort wil ik ze eens allemaal uit gaan leggen, kijken hoever ik ondertussen ben. Ik kan het nog amper geloven, ik ben bezig met mijn allereerste quilt ooit! Ja, ik heb wel eens een berenminiquiltje gemaakt en een ietsie grotere voor op een dienblad, maar verder dan dat gaat mijn quilt ervaring nog niet. En dat allemaal heb ik geleerd van mijn maatje Else. Else, bedankt!
En nu weer verder met ander gefreubel, maar daarover de volgende keer meer.

Iedereen nog een heel fijn weekend en, voor degene die er iets aan doen, een hele gezellige moederdag morgen. Groetjes, Barbara

3 opmerkingen:

  1. WOW ging ik daar bijna naast mijn kruk toen ik je blog opende! Was het echt zo slecht gesteld met het weer (lol) Ze zijn schitterend, jij ook een hele fijne moederdag maatje. Ik ben trots op je je bent een goeie leerling, knuffels Else

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prima combinatie: goede juf en prima leerling!!! Kan toch niet misgaan hihi!! Leuk joh klosjes in verschillende maten! Wordt vast en zeker een prachtige quilt!! Mooi weekend verder, groeten, Daniƫlle

    BeantwoordenVerwijderen