donderdag 22 april 2010

Mag ik u voorstellen!


Dit is Joenit, hij is 16 cm, en lekker zwaar vanwege de staalkorrels in zijn buik.
Joenit is een soort van katachtige, maar dan een beetje anders. Daarom ook een bijzondere naam. Joenit heeft ijzerdraad in zijn staart zodat hij alle kanten op kan buigen.

Zaterdag gaan we (Else, Saskia en ikke) naar een berenbeurs in Duitsland, lekker de hele dag tussen de beren, materiaal kopen, ideeen opdoen, maar vooral is het een heerlijk dagje uit. Ik heb er al erg veel zin in.

2 opmerkingen:

  1. Morge Barbara, ohhhhhhhh wat een kanjer hij is helemaal SUPER! En die naam JOENIT, ja pefekt. YEs nog 2 nachtjes slapen, ik heb er zin an ..........happy MEAL!! of toch niet? (lol) fijne dag, liefs Else

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoewel ik niet zo van de katten ben vindt ik dit toch een schatje!! Hij kijkt wel een beetje ondeugend uit zijn oogjes hihi! Alvast heel veel plezier in Duitsland en hou je Else haar handen vast hihi!! Mooie dag verder! Groeten, Daniƫlle

    BeantwoordenVerwijderen