zaterdag 10 april 2010

Klosjes en kampioenen


Deze week heb ik deze klosjes gemaakt, het zijn er maar 2 dit keer.
Ik ben voornamelijk heeeel erg druk geweest met de rand van mijn granny squares plaid, maar het was niet naar mijn zin, dus alles ook weer uitgehaald en weer opnieuw begonnen.
Dit keer is het wel naar mijn zin, ik heb dus nog een boel in te halen, maar daarover een volgende keer meer.

En dan wilde ik jullie ook nog vertellen dat onze zoon, samen met zijn team, kampioen is geworden met volleybal. Hij staat rechts op de foto.
O, wat zijn de mannetjes trots, en wij natuurlijk ook.
Nou, dat wordt pizza eten, beloofd is beloofd :-)

Fijn weekend allemaal!!

2 opmerkingen:

  1. Toch weer 2 klosjes alhoewel die grote telt voor 4! En gefelciteerd met je mannetjes, SUPER KAMPIOENEN!!! pizza hmmmmmmmmmmmm dat eten wij ook vanavond (lol) fijne dag, liefs knuffel Else

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat zal die pizza gesmaakt hebben hihi! Gefeliciteerd hoor! Mooie avond verder, groeten,Daniƫlle

    BeantwoordenVerwijderen