zondag 7 maart 2010

Granny Squares


Zoals ik al vertelde heb ik meerdere creatieve virussen. Zo ben ik eind vorig jaar ook begonnen met het haken van Granny Squares. Ook vreselijk leuk om te doen. Inmiddels heb ik 14x8 vierkantjes aan elkaar zitten. Gisteren heb ik er weer een paar gedaan waardoor ik er weer een hele rij bij aan kan zetten.
Uiteindelijk moet het een flinke eenpersoons sprei worden voor op bed, of om 'savonds lekker onder te zitten.
Maar erg hard gaat het niet,want ik heb namelijk nog mega andere leuke dingen te doen ;-)

Graag wil ik jullie nog bedanken voor de reacties op mijn blog.
Iedereen een hele fijne dag vandaag die hier meer lijkt op een winterse- dan een voorjaardag.

3 opmerkingen:

  1. Morge Maatje, jij bent lekker bezig geweest, hij wordt erg mooi! Hier was het ook wit vanmorgen, gelukkig is alles weer weg. Ben zo toe aan het voorjaar. fijne dag, liefs Else

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Barbara, ik kom via Else ook hier even langs. Kon het gewoon niet laten. Erg mooi je haakwerk. Ben zelf bijna klaar met een plaid van deze vierkantjes. Moet alleen nog wat draadjes afhechten.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat wordt tie leuk Barbara!! Wel een heel werk joh maar met resultaat! Mooie dag verder, groeten, Daniƫlle

    BeantwoordenVerwijderen