donderdag 4 maart 2010

Eerste blogberichtje

Hehe eindelijk heb ik dan toch de stap gezet en mijn eigen blog gestart.
Ik lees zo vaak mee met alle andere bloggers dat ik dacht, nu moet het er toch eens van komen.
Hier wil ik jullie vertellen en laten meekijken wat mij in mijn dagelijks leven bezighoud.
Berenmaken en ontwerpen is mijn grootste hobby, maar daarnaast vind ik nog 101 andere dingen leuk o te doen. Oa haken, borduren, sierraden maken, in de tuin werken.
En dat allemaal tussen en huishouden en de kinderen opvoeden door. Gelukkig heb ik een lieve man die me steunt bij alles wat ik doe.

3 opmerkingen:

  1. Hey lieverd wat leuk dat je nu ook in blogland bent beland! Ik ga je bij mijn favorieten zetten, Heel veel dikke knuffels, Else

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé Barbara, welkom in blogland!! Je komt ook op mijn lijst met blogs te staan hoor! Je beren zien er heel lief uit! Veel succes met je blog! Mooi weekend verder! Groeten, Daniëlle (je weet wel die van Zwolle hihi)

    BeantwoordenVerwijderen