dinsdag 14 december 2010

Klosjes


Het is bijna 2 jaar geleden dat ik bij haar mijn allereerste klosje maakte.
Inmiddels zijn er al aardig wat klosjes bijgekomen. Alleen wel met pauzes ertussen, soms wel hele lange pauzes. Maar ik heb ze weer tevoorschijn gehaald en ben begonnen om er wat aan elkaar te maken. Nu ik de foto zo zie, gaat er nog wel wat geschoven worden. Op een foto ziet het er toch anders uit dan dat hij aan de muur hangt.
Als ik het goed heb zal hij zo'n 120 x 180 worden, dat lijkt me een heerlijk maatje om onder te liggen op de bank. Maar dan vast en zeker in een ander jaar. Wat in 't vat zit verzuurt niet, toch?

Fijne dag! Groetjes, Barbara

5 opmerkingen:

  1. Prachtige klosjes!! haha...wat is het toch besmettelijk allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, hoor! Ik wist niet dat ook met de klosjes bezig was.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er geweldig uit, mooie maat!! Dat van dat heen en weer schuiven is een bekende hihi!! Gaat vast goedkomen, veel plezier!! Mooie avond verder, liefs, Daniƫlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Barbara,
    Fijne Kerstdagen gewenst en een creatief en gezond 2011 !
    Groetjes Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik las bij Else dat je vandaag jarig bent. Van harte !!

    BeantwoordenVerwijderen