woensdag 8 september 2010

Was ik weer!!


Oei wat is het lang geleden dat ik jullie liet weten waar ik mee bezig ben.
Maar achter de schermen gaat alles natuurlijk gewoon door.
Vanaf de beurs in Apeldoorn (3+4 juli) mijn spullen ingepakt en op onze slaapkamer gepropt, samen met de rest van mijn freubelspullen. Want we gingen de vloer in de woonkamer aanpakken en daarvoor moet nu eenmaal de hele kamer leeg.
Alle grote meubelen konden onder de carport gestald worden en de rest in dozen en kasten boven. Terwijl mijn man met de vloer aan de gang ging, zijn de kinderen en ik naar de camping vertrokken.'s Avond kwam mijn man ook nog wel een beetje genieten van zijn vakantie hoor. Toen de vloer er eenmaal inlag konden we de kamer weer indelen, en heb ik inmiddels weer een deel van de kamer ingenomen als mijn hoekie.
En nu, de kinderen alweer een poosje naar school en ik heb mijn draai op mijn nieuwe plekkie ook weer gevonden. En dan heeft geresulteerd in wat nieuwe creaties.


Van Ollie en Charlie zijn pakketjes te koop en van alle 3 heb ik inmiddels al patronen geschreven.
Deze beertjes (eh olifant, beer en varken) neem ik ook mee naar de beurs in Ahoy in oktober. Mijn metertje opstelling is al uitgeprobeerd op de keukentafel.

Ik wil graag iedereen nog een hele fijne en creatieve dag wensen.

1 opmerking:

  1. Eindelijk was ik weer eens, zie ik hier voor moois! Je bent weer druk geweest, veel succes met de voorbereidingen voor Ahoy. knuffels Else

    BeantwoordenVerwijderen